Saturday, May 14, 2011

你不在

Last few days at ktv I heard Jonathan sing this song "你不在", was really cool. Tat was the first time i heard this song. Jus wanna share with ya guys. I'm beginning to like the songs from this guy "Lee Hom".


I like the lyrics too, try to type out some of the lyrics:

当世界只剩下这床头灯
。。。。
我侧身感到你在转身
无数陌生人正在等下一个绿灯
。。。。
如果渴望一个吻的余温
我关了灯黑暗把我拼吞
。。。。
。。。。
你不在 当我最需要爱 你却不在
无尽等待像独白般难挨
你不在 高兴还是悲哀 你都不在
我受了伤在偷偷好起来
但你不在 不在
。。。。
。。。。
 
Copyright © 2018 http://jimaddlee.blogspot.com. All rights reserved.